BAKGRUNN
EuroSupply AS, som er en ledende skipshandler i Norge, kom til oss da de trengte nye nettsider. De ønsket sider som var veldig enkle å vedlikeholde og som fungerte godt på både norsk og engelsk.
De nye nettsidene skulle gjøre det enkelt å forstå hva EuroSupply leverer, gjøre potensielle kunder trygge på valget av dem som leverandør og skape kundekontakt. I tillegg skulle eksisterende kunder raskt bli loset videre til pålogging eller nødvendig kontaktinformasjon.

LØSNING
Vi brukte CMS-systemet Sanity, og vi valgte Gatsby for å bygge frontend. Med norskutviklede Sanity kunne vi skreddersy redaktøropplevelsen etter behovene til EuroSupply. Resultatet ble lynraske nettsider for EuroSupply, hvor det går kjapt å bytte mellom språk og ulike sider.

Vi bygget også en megameny for at brukerne raskt kan navigere seg dit de ønsker på siden, og finne det innholdet de er på jakt etter.
Nettsidene også en tydelig «call to action» for å lede brukerne til å ta kontakt, uansett hvor på siden de befinner seg.

Sidene tilpasser seg automatisk etter brukerens egne innstillinger. Foretrekker du «dark mode», får du automatisk en mørk utgave av nettsiden. Er maskinen eller telefonen din innstilt på «light mode» får du sømløst en lysere utgave av nettsiden. Se bare i videoen over.

Se de nye nettsidene her.

Eurosupply nettside design
Eurosupply nettside
Eurosupply nettside
Eurosupply nettside design

Ta en titt på..

 
ARBEID
Screenshot of the sub pages our fleet and our trades on the new G2 Ocean website

Nettsider for G2 Ocean: Mobilvennlig UI/UX som tåler ørkensol og dårlig nett

G2 Ocean